Domáci kávový píling


Ahojte.
Kávový píling je úžasná vec. Káva má perfektné účinky na našu pokožku tak prečo si ho nevyrobiť doma keď je to tak jednoduché ?

Výhody :
Okrem toho že vám tento kávový píling pomôže zbaviť sa odumretej kože a vyhladí vám pokožku, pomáha pri dočasnej redukcii Celulitídy,spevňuje, hydratuje pokožku,
 podporuje cirkuláciu a má tiež protizápalové účinky.

Dokonca som čítala, že môže pomôcť na akné, alebo aj na strie. Tiež môže pomôcť aj na vačky a kruhy pod očami.  

V závislosti od toho, čo si do tohto pílingu primiešate môže mať oveľa viac dobrých účinkov.

Použitie :

  • Na celé telo
  • Na tvár


Najlepšie na tomto pílingu je že je jednoduchý a väčšinu ingrediencií máte doma. 



Môj píling pozostáva z dvoch ingrediencií. Mohla som si ich tam dať aj viac ale rozhodla som sa vyskúsať najjednoduchšiu variantu a porovnať to neskôr, keď si tam pridám aj niečo iné.

Čo potrebujete ?

káva zrnková
kokosový olej
nádobka na píling (ja som použila nádobku z pílingu od Pupy)



V podstate závisí od vás v akom pomere sa rozhodnete spraviť si tento píling. Ja som si dala dve lyžicky kávy a dve lyžičky kokosového oleja.
A mám toho pílingu dosť a mohla som dať menej oleja.

Recept :

Stačí ak použijete jednu lyžičku zrnkovej kávy a 1/2 alebo jednu lyžičku kokosového oleja .



Zmiešate kávu a kokosový olej spolu . Potom sa vám vytvorí hmota, ktorá je podľa mňa hotový zázrak . :)



Môj pocit :
Odkedy som vyskúšala tento píling nedám naň dopustiť. Pokožku mám po ňom hebkú a hladkú. Tiež je kvôli kokosovému oleju hydratovaná. Takýto dobrý pocit som mala naposledy z pílingu od Pupy. Ten tiež obsahoval olej,  po ktorom som sa už nemusela krémovať. 

Jediné, čo mne prekáža na tomto pílingu (ale vám nemusí) je tá vôňa. Kokosový olej mi vonia krásne. Ale v spojení s kávou to nie je nič pre mňa :) 





Čo si ešte do tohto zázračného pílingu môžete pridať ? 

  • hnedý cukor
  • morskú soľ
  • olivový olej
  • arganový olej
  • mlieko
  • med
  • škoricu
  • a v podstate čokoľvek čo vás napadne :)

CONVERSATION

6 komentárov:

  1. Tento scrub znám a miluji tu vůni kávy, je fakt skvělý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díky za tip, úplnou náhodou mám doma jak kokosák tak čerstvě namletou kávu :) o víkendu vyzkouším!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super to som veľmi rada :) dufám, že budeš spokojná :)

      Odstrániť
  3. mmm mnam :) inak máš velmi pekný blog, hrozne rada si ťa pridám do GFC a velmi ma poteší ak to aj opätuješ <3neber to ako reklamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mám rada objavovať nové zaujímave blogy, takže ja s tým problém nemám :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)