Recenzia : Kokosový olej @vitacoco



VITACOCO coconut oil je normálny kokosový olej ako každý iný. Čo ho však robí, aspoň pre mňa výnimočným je jeho
vôňa. Je kokosová samozrejme ale to je tak krásna vôňa, že som sa naozaj zamilovala.
Prvý kokosový olej som si kúpila pred pár rokmi, keď som žila ešte v Bratislave. Ale naozaj si nepamätám, že by takto nádherne voňal. 

Ak nemáte skúsenosti s kokosovým olejom a neviete ako si ho vybrať dajte si pozor či kupujete ten správny. Musí byť 100%tný a za studena lisovaný.

Všeobecne sú kokosové oleje multifunkčné .

1. Dá sa použiť ako odličovadlo

Malé množstvo kokosového oleja vie krásne odlíčiť make up. Ale pozor neprežente to s ním, inak budete mastné ešte aj na druhý deň.

2. Vyživuje a zvlhčuje pokožku tela

Je úžasný na suchú pokožku. Čo je menšie mínus je jeho slabá vstrebateľnosť. Ale to sa dá ustrážiť tak, že si budete dávať len malé množstvo a poriadne ho zapracujete do pokožky. 



3. Používa sa aj na vlasy

Na youtube som videla jednu babu ako si kokosový olej dala do celej dĺžky vlasov a potom si farbila vlasy na blond. Ja som si už skúšala dať kokosový olej na vlasy no mne to moc nevyhovuje. :)

4. Dá sa s ním variť, piecť a vyprážať 

Áno dá.

5. Vyrob si z neho píling

kokosový píling - zmiešate kokos s kokosovým olejom a máte perfektný jemný píling, ktorý nedráždi vašu pokožku a po ktorom sa už nemusíte natierať .

kávový piling - väčšie množstvo obyčajnej kávy si dáte vylúhovať, potom vylejete vodu a zrnká necháte vyschnúť. Zmiešate tieto zrnká s kokosovým olejom a máte ďalší perfektný a prírodný píling.


Tento kokosový olej vonia ako skutočný kokos.  No kúpite aj také, ktoré nemajú vôňu.

Komentáre