Recenzia + Mini Video : Super Curler Mascara 24 Rimmel London

RIMMEL LONDON SUPER CURLER MASCARA 24


Ahojte :)
Ak premýšľate, že by ste si túto mascaru kúpili, ale neviete sa rozhodnúť, možno vám práve moja recenzia, troška netradične s mini videom, pomôže.


Neviem ako vám ale mne sa dizajn nepáči. Viem, že na obale nezáleží, keď je mascara kvalitná, no ani tá tmavá fialová pre mňa nie je moc pekná. 

Prečo som si ju kúpila ? 
Chcela som vyskúšať či naozaj tak krásne vytočí riasy . Reklama je celkom dobrá a tak som bola zvedavá.

Môj prvý dojem ?
Bol celkom dobrý. Mascara má celkom dobrú kefku. Tvarovanú presne ako mne vyhovuje.

A teraz pred a po .

pred / before

Prvá vrstva / first layer

druhá vrstva / second layer

výsledok / result


po celom dni / after the whole day



Vytáča riasy ? Tieto typy kefiek zvyčajne robia krásne vytočené riasy. No mne sa nezdá, že by boli vytočené . Reklama hovorí o schopnosti vytáčať až o 90 % a dokonca o výdrži tohto vytočenia 24 hodín. Úprimne za mňa NIE !

Aká je farba ? Farba je pekne čierna. Drží na riasach veľmi dobre, ale pri maximálnom počte vrstiev 2. Ak ich dáte viac nie je to ono. 

Dodá riasenka objem ? Áno očividne je tam nejaký objem ale musím povedať, že táto mascara je táka veľmi jemnučká, čo sa farby týka.

Vydrží naozaj 24  hodín ?  Nemá veľkú výdrž. Po takých 6 až 8 hodinách začne schnúť a opadávať. To je v podstate pre mňa OK lebo nemám rada dlho make up na sebe :) takže v tomto smere mi to nejak nevadí,

Konzistencia : Niektoré mascary sú viac vodnaté iné suchšie. Táto patrí medzi tie suchšie . Čo mne veľmi vyhovuje, lebo vodnaté mi vyrovnávajú riasy :) 

Môj názor 
Táto riasenka od Rimmel je super. Má veľa dobrých vlastností. Napríklad, že sa s ňou pracuje dobre a rýchlo, je jemnejšia ako tie ostatné čo mám a ľahko sa odmaľováva. :)

A aký je váš názor ? 

A teraz spomínané mini video :)





CONVERSATION

2 komentárov:

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)