Recenzia : Garnier ROLL On kruhy pod očami

Ak patríte k tým šťastnejším a nemáte kruhy pod očami máte o jednu starosť menej :) 

Tak trošku dávnejšie som si pozerala nejaké recenzie a tiež nejaké videá na youtube a rozhodla som sa vyskúšať  odporúčanie jednej blogerky. 

Dokonca keď som prišla do obchodu mali presne to čo som si vyhliadla za polovicu. No nekúp to :)





Ide o GARNIER BB cream Miracle Skin Perfector 
v odtieni LIGHT


Prvé čo ma zarazilo (prekvapilo ) bola veľkosť. 
Úprimne bola som sklamaná. 

Keď som si ho išla kúpiť radšej som nakukla dovnútra lebo to bolo také ľahučké, že som si myslela, že to kúpim prázdne. 

Hovorím si, že keď je to také malé musí to byť dobré a že mi to bude stačiť. 
Vo všeobecnosti mám rada menšie veci,lebo tak sa mi to skôr minie a môžem kúpiť nové alebo iné, podľa spokojnosti. :)

Možno to znie divne ale dajme tomu bronzer od Pupy. Ten je taký veľký, že ho budem mať asi na 10 rokov :D ... A isto sa mi bude páčiť nejaký iný ale budem vedieť, že mám ešte ten veľký a proste nebudem sa vedieť rozhodnúť. 

Aj keď všetky vieme, že si ho kúpim :D  a potom ich budem mať na rozdávanie.


Konzistenčne je takej skôr redšej konzistencie a krytie ? No čakala som viac.


Tu je celý postup :

bez make upu


S make upom


aplikácia  :)

necháme chvíľku pôsobiť


beauty blender


výsledok : hodnotila by som tento produkt na 4/10 určite ho domíňam ale bohužiaľ som s ním neni natoľko spokojná aby som si ho znova kúpila. Veď posúďte samé.  :)



Komentáre