EYE MAKE UP- GOLD AND PURPLE

Ahojte :) Dnešný post bude taký troška iný. V čom ? 

Historicky prvýkrát som si spravila tiene na oči a vybehla som v nich aj von :) Nie je to nič dokonalé ale snažila som sa . :) S tým, že som využila kozmetiku, ktorú mám. 
Už dlho pokukujem po paletke s tienmi, no ešte som nemala čas na kúpu. Preto som dnes použila ako tiene dve ceruzky :)

 aaaaaaaaa asi takto nejak to dopadlo :) 

ENG-- Hello . Today´s post is going to be a little bit different. 
For the first time in my life I did eye make up and I ran out with it . It is not perfect but I tried :)
 I do not own any palette with eyeshadows (hope It will change soon ) that´s why I used two pensils- gold and purple.

And this is the result :)


S ceruzkovými tienmi to nebola žiadna sranda lebo sa to tažko rozmixovávalo so štetcom. Ale teším sa keď si kúpim nejakú tú paletku a budem skúšať :)

It was NO fun working with that pensils. Because It was difficult to blend it out with brush. 



Nikdy nenosím tiene. Možno práve aj z toho dôvodu, že mi ich nie je vidno keď mám oko otvorené :)

I dont usually wear eyeshadows. They are not visible , when my eye is open :)




Inak, čo sa týka dnešného dňa- niekedy sa nestačím čudovať ako sa môže všetko tak rýchlo zomlieť. Celý deň nič a potom neviem, kde ísť skôr. :)

Otherwise some days are crazy. Nothing happend all day and then there comes one minute and I dont know what to do first. :) 


Nakoniec dúfam, že som všetko stihla vybaviť a už budem mať konečne na chvíľku pokoj od behania sem a tam. 

But hopefully I managed everything. 



Hmmm ...Fakt mi nie je tie tiene vidieť :D nevadííí :)
Pekný večer :)

My eyeshadows are really not visible, but whatever :)
Hope you have a wonderful evening :)




CONVERSATION

6 komentárov:

  1. pekné líčenie! páči sa mi tá zlatá.
    inak máš veľmi zaujímavú farbu očí.
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. If you never mentioned you didn't have the eyeshadow palette i wouldn't have known because your make up looks really, really good. Lovely colors.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you I hope my skills with eyeshadows will be better and better in the future :) I am Thinking about getting some palette tomorrow :)

      Odstrániť
  3. Nádherne líčenie! ♥ tie farby vyzerajú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, fialovú mám rada a zlatú tiež :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)