Výlet : SCHONBRUNN -Viedeň na 3. výročie

Prvé výročie bolo v Španielsku, druhé na Korfu a tretie vo Viedni. Prekvapilo ma aký zvláštny, ale príjemný pocit, som mala keď som tam bola.

Bol by hriech bývať posledné dni v Bratislave a nenavštíviť Viedeň. Vlakom je to niečo okolo hodiny cesty. Som rada, že nám aj počasie prialo a výlet na hrad
SCHONBRUNN bol krásny. 


Celé sídlo je neuveriteľne veľké. Neprešli sme všetko lebo by sme sa poriadne nachodili. Videli sme krásne obrovské fontány, farebné záhrady a tiež sme zablúdili v labyrinte :) t







Jedna z uličiek letného sídla :)





Táto fontána ma dostala. Na fotke to nie je až tak vidieť ale je obrovská. 








Pri vstupe do tohto labyrintu mi môj priateľ povedal,že to asi bude pre deti. :)A tak sme vstúpili a 15 minút sme hľadali cestu do stredu :) Nakoniec sme sa smiali a sledovali sme blúdiacich ľudí ... V tomto labyrinte sa fakt nasmejete, lebo si myslíte, že ste už určite našli tú cestičku a nie . :)



Princova záhrada










Prater - samé kolotoče a tak, miesto ktoré by môj priateľ nemohol obísť. :)














Komentáre