To NAJ z Egypta

Jedna vec, ktorá sa naozaj nezabúda je neskutočné teplo, horúca voda a pálivý piesok.  




Prvý deň dovolenky je vždy najkrajší lebo máte všetko pre sebou. Každým dňom je vaša dovolenka už len kratšia.

Je to iné keď sa niečo učíte alebo vidíte v televízií alebo si o tom čítate. Stretnúť sa s takýmto stvorením je naozaj zážitok. A stále mám pocit, že sa usmieva :)





Časopis EMMA bol pre mňa príjemným oddychom. Musím sa priznať, že som začala nadávať na tieto časopisy lebo v poslednej dobe, ak som si aj nejaký kúpila bola som sklamaná. Táto EMMA je super a keby nebolo take hrozné teplo, že som ani na lehátku nemohla vydržať určite by som si ju prečítala celú. 


Chudáčiky vlasy dostali teda poriadne zabrať morská voda a slniečko .Bolo mi ich ľúto ale čo už.


Odliv som nezažila ešte ani na jednej dovolenke čo som bola. 


Vykukol aj takýto krásny slimáčik.



Selfie nesmie chýbať ani na dovolenke :) 














Tutanchamonovi sme sa smiali, potom sa nám pomstil. :)



Nie je nič horúcejšie ako prechádzka Hurgadou na obed.


 Hurgada shopping center. Nákupné centrum bez strechy, veď na čo strecha? :)




CONVERSATION

7 komentárov:

  1. So cool photos! :) welcome to my blog: www.pattonfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užívejte, já vyrážím za měsíc do Chorvatska a už se nemůžu té pohody dočkat =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti verím :) V Chorvátsku musí byť krásne, ešte som tam nebola ale určite raz chcem ísť. Nech sa ti dovolenka vydari :)

      Odstrániť
  3. Zdravím!
    Jsi strašně krásná slečna a máš vážně rozkošný blog <3 Zaujal mě, takže jsem tě nominovala na Liebster Award, kde se toho o tobě dozvím trošku víc.. Už se těším <3

    Liebster Award - Berry The Blue

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem takéto dovolenkové fotky... ! Hneď by som sa zahrabala do piesku alebo postavila z neho hrad. :-D
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)