Dovolenka v Egypte : Hotel Siva Grand Beach recenzia

Jedna vec, ktorá sa naozaj nezabúda je neskutočné teplo, horúca voda a pálivý piesok.  




More bolo s pozvoľným vstupom, kde sa detičky určite vyhrajú.
Pláž bola s jemným pieskom.


Prvý deň dovolenky je vždy najkrajší lebo máte všetko pred sebou. Každým dňom je vaša dovolenka už len kratšia.

J Stretnúť sa s takýmto stvorením je naozaj zážitok. A stále mám pocit, že sa usmieva :) 








Chudáčiky vlasy dostali teda poriadne zabrať morská voda a slniečko .Bolo mi ich ľúto ale čo už.


Odliv som nezažila ešte ani na jednej dovolenke čo som bola. Vtedy si z mora veľmi neužijete. Na to bol dobrý bazén v rezorte.


Vykukol aj takýto krásny slimáčik.



Selfie nesmie chýbať ani na dovolenke :) 


Tento rezort bol skutočne veľký. Nemali ste tým pádom pocit, že je tam veľa ľudí. Vždy sa bolo, kde prechádzať a prostredie bolo príjemné  s veľa palmami a zeleňou na každom rohu. 



Výlet na loďke .









Kávičku ste si mohli dať v takomto krásnom prostredí.



Takmer celú dovolenku som sa natierala 50tkou faktorom. Potom to dopadlo tak, že som odchádzala biela :D

Tutanchamonovi sme sa smiali, potom sa nám pomstil. :)
Čo bol veľmi zlý zážitok. Bolesť trvala asi 2 dni a pomohol mi len miestny lekár a ich lieky. 



Nie je nič horúcejšie ako prechádzka Hurgadou na obed.  Väčšina obchodov bola cez obed pozavieraná, kvôli tomu teplu. A samozrejme všetko ožilo keď zašlo slnko.


 Hurgada shopping center. Nákupné centrum, kde bolo otvorených pár obchodov aj cez obed :)



Dovolenka bola krásna, skvelé jedlo, neskutočné teplo, čisté more a krásne zážitky.
Hotel, v ktorom sme bývali sa volal Siva Grand Beach. 

Komentáre

  1. So cool photos! :) welcome to my blog: www.pattonfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užívejte, já vyrážím za měsíc do Chorvatska a už se nemůžu té pohody dočkat =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti verím :) V Chorvátsku musí byť krásne, ešte som tam nebola ale určite raz chcem ísť. Nech sa ti dovolenka vydari :)

      Odstrániť
  3. Zdravím!
    Jsi strašně krásná slečna a máš vážně rozkošný blog <3 Zaujal mě, takže jsem tě nominovala na Liebster Award, kde se toho o tobě dozvím trošku víc.. Už se těším <3

    Liebster Award - Berry The Blue

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem takéto dovolenkové fotky... ! Hneď by som sa zahrabala do piesku alebo postavila z neho hrad. :-D
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára