HAUL : Nákupy kozmetiky, plavky a topánky

Ahojte :)
Dnešný článok bude prevažne o kozmetike, ktorá sa od Vianoc nazbierala ale na konci článku nájdete aj pár plaviek a tiež jeden pár topánok, ktorým som nemohla odolať. 
Dúfam, že sa Vám HAUL  bude páčiť :)





Najprv som o tom nechcela písať vôbec, ale dnes som sa rozhodla, že to spomeniem. Možno ste si všimli že som od nového roku trošku menej aktívna. Dôvod je taký, že začiatkom roka nás s priateľom vykradli.
Nechcela som Vás, čo moje články čítate s týmto zaťažovať, ale keďže okrem notebookov, televízora a dosť veľa penazí mi ukradli ešte aj moju kozmetiku. Chápete ? :D

Mala som taký vyberateľný šuflíček, ktorý mi ostal prázdny :D ... mala som v ňom to najlepšie a najdrajšie z môjho make upu. Vlastne všetko, čo som bežne používala. Nemyslím si, že zlodeji hľadali práve môj make up ale keďže som mala tento šuflíček položený na notebooku neváhali a zobrali aj to.

Pointa toho všetkého je, že mi teda zmizla obľúbená špirála Vamp ale aj nová od They are Real (BeneFit) . Makeupy, ceruzky proste všetko čo potrebujem :) .

Teraz už mám všetko  a pribudlo aj pár iných vecí . :)
Okrem toho, čo uvidíte dnes dokúpila som si VAMP mascaru, pupa ceruzky na oci, na obocie, pupa transparentný púder, BB krém Loreal ataké drobnosti ako strúhadlo. Ale keďže ste to už na mojom blogu videli ,dnes to v článku nebude

KOKOSOVÝ OLEJ @VIVACOCO
Pred pár dňami som o ňom písala recenziu a mám z neho veľkú radosť :) Stále ho je dosť a stále krásne vonia.



@LEESTAFFORD - POKER STRAIGHT

Väčšinou nosím rovné vlasy a preto som si zaobstarala túto krásne voňajúcu sadu. Táto značka je moja obľúbená  a hlavne v starostlivosti o blond vlasy.
-šampón, kondicióner a ochranu pred vysokými teplotami a na vyrovnanie




GARNIER



Micerálne obrúsky



Krémiky na zmatnenie pleti pod make up 




Micerálna voda




@NATURALWORLD



Tekutý Keratín na vlasy 



Tekutý arganový olej na tvár a telo




@ALPECIN 

Šampón proti lupinám




@GOT2BE

Vodička na objem vlasov



@NIVEA

Balzam po holení : použitie ako podkladová báza pod make up




@JOHNSONSBABY

Sprchový gél na telo ale aj na čistenie štetcov



@BIORE

Čistiaci píling na póry




@PLAYBOY

Myslím. že je to Play It Sexy




@RIMMEL

Nude vodeodolná ceruzka




@LOREAL

False Lash Sculpt mascara











@PARIS ????? netuším, čo je toto za značka 



@COLLECTION



@VASELINE a @BLISTEX



@PRIMARK a @NEWLOOK










 @EBAY

Niektoré sú mi malé, tak ak má niekto záujem ozvite sa mi : )







Tak to by bolo všetko.Ak máte otázky alebo by ste chceli na niektorý produkt recenziu kľudne mi napíšte na email : beautybubblesk@gmail.com , môj Instagram : NikolaFoxHolkova alebo facebook : Nikola Fox Holkova ...

CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Wow ty botky na podpatku jsou skvele. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juj, topánky sú nádherné a aj prvé plavky! :) Z kozmetiky ma zaujali produkty od Naturalworld a Biore :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ďakujem :) som rada že sati páčia :) A naturalworld ma tekutý keratín perfektný :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)