RECENZIA : Ružová voda

Vodný destilát z ruže

Po dlhej dobe je znova čas na jednu z mojich recenzií. :)Pravdepodobne ste to neskúšali ale z vlastnej skúsenosti viem,že tento produkt naozaj funguje. Asi pred troma mesiacmi som túto ružovú vodu dostala ako dar od priateľovej mami.

 Po troch mesiacoch môžem vidieť rozdiel. Naozaj mi to na pleť pomohlo. Zbavila som sa akné za dobu 3 mesiacov a možno aj skôr. Používala som ju ráno a večer. 

Len je tu problém ten, že som bola v dvoch lekárňach v Bratislave a nemali ju. Ešte mi tam čosi ostalo tak dúfam,že zoženiem ďalšie balenie pred tým ako sa mi celé minie. :)

PLUSY :
Ak máte problémovú pleť a nič vám nepomáha tak skúste ružovú vodu. Nie je drahá a vydrží dlho.Okrem toho má široké uplatnenie. Nie len na pleť ale aj do čaju napríklad. :)

MÍNUSY :
Čo je však nevýhoda, že toto balenie čo mám ja nemá rozprašovač. Ale kľudne si to prelejte, ja som to tak spravila. 





CONVERSATION

1 komentárov:

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)