DIY : Ako SPRÁVNE umývať kozmetické štetce.






Pri čistení štetcov je dôležitá technika umývania a tak isto aj jemný šampón alebo mydlo. Taký jemný aby nepoškodil vlákna a štetec sa vám nerozpadol.

Ja používam baby šampón, ktorý som kúpila v DM alebo aj Johnson´s baby mydlo. Keďže sú dobré na detskú pokožku neublížia ani štetcom. 


Štetec nikdy neponárajte celý a neumývajte v horúcej vode.




Inak je to dosť jednoduché a rýchle a určite tu nespomeniem nič prevratné ale je dobré si na pár vecí dávať lepši pozor.


1. Vlažnou vodou jemne opláchneme štetinky štetca v takej polohe ako na obrázku. Neohýbame štetec aby sa voda nedostala do rukoväti. Tam kde sú prilepené štetinky.




2. Na ruku som si dala malé množstvo šampónu. Môžete si kúpiť aj podložky, určené na umývanie štetcov za pár eur.


3. Krúživým jemným pohybom som šampón dostávala do predných štetiniek. Stále takým spôsobom aby sa šampón ani voda nedostali do rukoväti. 


4. Znova vlažnou vodou opláchneme.


SUŠENIE :  toto je veľmi Dôležitééé !!!!!!!!! 

Vždy len smerom nadol najlepšie nejak zavesiť. Ani nie ležato ani nie smerom štetinkami dohora.  Aby sa voda nedostala k lepidlu, ktoré drží štetinky pokope.





A je to !!!


Tým, že som ho použila len pár krát a hneď som ho dezinfikovala dezinfekčným prostiedkom, o ktorom som vám písala v minulom poste, som ho nemusela veľmi čistiť. Preto mi to trvalo pár minútiek. 

Čiže je to veľmi rýchla záležitosť, ktorá sa dá zvládnuť po každej aplikácií make upu. 

A ešte pár fotiek nekvalitného štetca, ktorý neprežil prvý kúpeľ. :) 





Komentáre