Kozmetické štetce ROYAL BRUSH SASSY KIT

Prechádzala som si len tak instagramom a hneď ako som zbadala tieto kozmetické štetce, neodolala som a aj keď som nedúfala vo výhru, zapojila som sa. A vyplatilo sa. Prvýkrát v živote som niečo takéto vyhrala. Teda okrem toho, že som raz dávno vyhrala lístky na SuperStar :D

Štetce sú naozaj nádherné. Sú presne také aké som
si ich predstavovala . Najviac využívam ten najväčší a tiež druhý v poradí. A vlastne svojím spôsobom všetky . Tie určené na oči ma potešili najviac lebo sa s nimi perfektne pracuje. Chýba mi len guľatý štetec na make up.

 Neopadávajú, sú krásne jemnučké a vôbec mi nedráždia pokožku ako iné, ktoré som kedysi mala . Sú doteraz najkvalitnejšie aké mám :)

Ak by ste si chceli pozrieť ich ponuku, nájdete ich tu https://www.stayunique.sk/stetce/vsetko.html .... Kľudne môžu byť aj ideálnym darčekom. Vyzerajú luxusne a pritom nie sú ani také drahé . Na to ako kvalitné sú je cena primeraná :)

ROYAL BRUSH SASSY KIT

Pracuje sa mi s nimi perfektne a momentálne by som ich nevymenila. Urobili ste mi neskutočnú radosť  .  
Ďakujem  :)

#krasnyden #vyhra #sutaz #kozmetickestetce #stayunique #happy

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)