Dear Santa ... Toto by ma potešilo na Vianoce :)



Kvalitný PARFUM vždy poteší ...

 Moja obľúbená vôňa je Loverdose Diesel, ktorá mi v septembri dopadla tak, že mi ju priateľ rozbil ... :) škoda 30tich libier :) ale vonia nám predsieň :D


Kvalitná taška od Michael Kors ...

Alebo aj iná no táto by ma naozaj potešila, okrem toho že je praktická páči sa mi jej jednoduchosť :)







Moschino opasok ...

Páči sa mi. Zase je jednoduchý a pritom výrazný :)





Daniel Wellington hodinky ..

O týchto hodinkách som už jeden post písala . :) Asi sa mi páčia jednoduché veci ... To asi kvôli tomu, že ma neomrzia tak rýchlo :) 



Nike topánky ...

Tieto krásne biele Nike topánky už mám ale veľkosť 37 (čo je ževraj UK5 ) ale ja by som potrebovala 38. Takže sú mi malé :) 38 by ma potešila :)



Krásny šperk vždy poteší :)



Pore fessional od značky Benefit ...

Už premýšľam o tom, že by som si ho kúpila, lebo skoro v každom videu na youtube ho používajú a chcela by som si o ňom spraviť vlastný názor :) A ešte ak minimalizuje póry o to lepšie :) 



 GoPro HERO 4

Hodila by sa na dovolenky.

Profesionálny foťák

Ešte som sa ho sama neodvážila kúpiť si ho. Vždy ma niečo odradí. Teraz to bolo napríklad to, že som si kúpila mobil, ktorý má foťák dobrý :)





 Víkendový pobyt

Romantický víkendový pobyt. Taký som ešte nezažila a naozaj by ma to potešilo :)


Tablet

Momentálne dosť cestujem a kedže mám notebook s dotykovou obrazovkou lepšie by mi bolo brať na letisko zo sebou tablet :) 




PS4 white 

Táto biela verzia sa mi veľmi páči. A Playstation by bol darček, ktorý poteší ale som rada , že ju nemám lebo by som sa bála, že ma to chytí a potom by som už nič doma nespravila :D



Som si 100% istá, že toto ma pod stromčekom nečaká. Tento článok je skôr o tom, čo si chcem sama ešte kúpiť :)  ale nie sú to veci, ktoré by som potrebovala... :) Samozrejme ma poteší pod stromčekom  hocičo aj keď ma mama aj sestra už  uistili, že na tieto Vianoce dostanem peniaze :D ... Aj tak si myslím, že na Vianoce by sa mal dávať jeden darček. Ale taký premyslený a možno aj vyrobený :)

Je to už trošku iné ako keď som bola dieťa, tak dúfam, že tento článok beriete s rezervou. :) ... a veeeľmi sa teším na spoločnú večeru :)

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)