Čo mi Santa priniesol :)

Možno si pamätáte, keď som písala post o tom, čo by ma na potešilo ako darček na Vianoce :) 

Nakoniec som sa celkom trafila :) Čo som však naozaj nečakala je darček od môjho priateľa , s ktorým sme sa dohodli, že tieto Vianoce si kúpime niečo spolu ... No dopadlo to tak, že ja som od neho darček dostala no on odomňa nie :) 


Taštička, od priateľa.



LOVERDOSE od Diesel presne tú som chcela :) naposledy mi ju priateľ rozbil pri balení sa na letisko :) a teda vedel, že ma ňou poteší :)



Sprchová sada sa zíde vždy :) okrem toho sprchové gély a aj telové mlieka voňajú nádherne - ruža, levanduľa a magnólia :)


Moja mama aj sestra ma už pripravovali na to, že nevedia čo mi kúpiť a tak mi dajú peniaze. Tak trošku som dúfala, že ma len naťahujú no nevadí aj peniaze potešia :) 



A ešte svetrík od priateľa :) ten ma veľmi potešil :) sadol mi, farba to je presne moja a v tomto počasí svetrov nikdy nie je dosť :)




Najkrajšie na darčekoch je ich rozbaľovanie, keď nevieš čo sa tam ukrýva :) Preto si myslím, že všetky darčeky by mali byť zabalené :) a tiež si myslím, že peniaze by sa dávať nemali... ale samozrejme, že ďakujem aj za ne ... no Vianoce nie sú o peniazoch ... Teraz, keď som už o čosi staršia to vnímam tak, že  najviac by ma potešilo niečo vyrobené alebo darované z lásky :) nemusí byť tých darčekov veľa, stačil by len jeden ale taký premyslený ...
škoda, že to tak nie je :)

ja som tiež mame a sestre dala niekoľko darčekov, páčilo sa mi ako si ich rozbaľovali a vedela som, že to sa im bude hodiť :)

ešte raz šťastné a veselé  :) 

CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Moc hezké věci, mě se líbí praktické věci které člověk upotřebí ale zároveň z nich bude mít radost tím že si dotyčný s dárkem dal trochu práci.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)