SummerVibes #1 menší Throwback opekačka

Dnes to u nás s počasím vypadá hrozne. Fučí tak, že nám v celom dome duní a do toho leje ako z krhly. Ale keďže je nedeľa vôbec mi to nevadí, vlastne sa teším lebo sa mi parádne oddychuje :)

 Prezerám si fotky z "leta". Áno pre mňa leto v úvodzovkách, lebo  som si ho vôbec neužila tak ako ľudia na Slovensku. Keby som nebola v Tunisku a v Egypte o teple by sa mi mohlo len snívať :) hehe Egypt mi zachránil leto :) Ešte aj v Septembri bolo na Slovensku teplo tak aj to ma potešilo a mala som mesiac dovolenky a príjemného teplúčka :) Tu je pár fotiek z mojich spomienok na toto leto 2015 a aj keď bolo pre mňa krátke užila som si ho D O K O N A L E :)








Neviem prečo ale tie kamene sa mi strašne páčili :)


a Aha čo sme našli 

No jasné hádzanie ploskáčov po hladine. Môjmu Paťovi to išlo najlepšie :) 


a strávili sme tu dokopy aj hodinu ...



selfie ;)




Oheň bol super a tá vôňa presne ako za starých čias :)



Včely a osy boli teda riadne otravné a okrem nektariek si pochutnávali aj na slaninke :) 







Naozaj krásny deň. Bolo super zas si po dlhej dobre opiecť špekáčiky. Pre ľudí, ktorý to robia stále to nepríde také špeciálne ale pre mňa po viac ako roku no jednoducho paráda :)




Prajem vám ešte krásnu nedeľu :)


CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Já, no ani nevíš, jak bych si teď přála mít léto zase zpátky, mnohem víc než Vánoce, achjo :( A a té poslední fotce jsi úplná kočka, moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj dakujem pekne za mily komentar :) leto je super a tesim sa na dalsie

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)