NEW IN : Čo mi spadlo do košíka :)



Po dlhšej dobe tu je znova také malé, kratučké NEW IN :)


Sviečky milujem. Túto mám z Primarku a na prvý pohľad ma zaujala  dizajnom( hneď som si ju predstavila ako si ju zapálim pri maľovaní ) a na druhý vôňou.

 Kombinácia RED BERRY a JASMINKU vytvára nevtieravú žuvačkovú vôňu. Jasmínová vôňa je prekrásna neviem sa jej navyňuchávať :)


Špirála na tretí pokus snáď bude taká akú hľadám. 
Ale vypadá
skvelo :)
Rimmel London Scandaleyes retro glam



A vytáčatko, ktoré som už viac ako rok nepoužívala :) 






A nový svetrík. Hrozne sa mi ľúbi farba a tiež materiál. 


Teším sa na prvé vyskúšanie a možno budú aj recenzie :)
Prajem vám ešte krásny deň :)


CONVERSATION

5 komentárov:

  1. Svetr vypada pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a je aj veeeľmi príjemný :))))))))))))))))

      Odstrániť
  2. Tá sviečka musí byť dokonalá ♥ Milujem sviečky :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj jáááááich milujem,do tejto som sa zamilovalaa na prvý šup :) musímsa krotiť lebo dnes som si zasa kúpila :D :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)