YOUTUBE obľúbené odbery :)

Jednou z najobľúbenejších youtuberiek je pre mňa Jaclyn Hill. Je vtipná, milá a nikdy sa pri jej videách nenudíte :) Rozpráva veeeeeľmi rýchlo, no dá sa jej pekne rozumieť :) 
Jej technika maľovania vypadá veľmi jednoducho ale vždy to vypadá perfektne a neobyčajne :D 
Oplatí sa pozrieť :)






Túto ďalšiu youtuberku  som objavila len nedávno ale musím povedať, že som si ju hneď obľúbila. Tiež je milá a pôsobí veľmi prirodzene :) Jej videá sú nie len o make upe a oblečení ale aj o jej živote. :) Okrem toho má nádherne zuby nechápem ako môže niekto také krásne mať :)



Jeden z najlepších je pre mňa Goss make up artist. Jeho videá sú krátke, výstižné a presne také, ktoré sa samé seba niekedy pýtame. :) Má množstvo super videí so super tipmi . Patrí medzi TOP :)

Toto video vám úplne zmení pohľad na obočie a to odkiaľ by malo začínať :)


Lauren Curtis je austrálčanka s americko-anglickým prízvukom. Má veľa zaujímavých beauty tutoriálov, takže ak sa potrebujete vyparádiť na nejakú udalosť stačí si kliknúť na jej konto :)



A nakoniec Carli  Bybel. Nájdete u nej tutoriály na make up, vlasy a tiež má aj svoj fashion blog. Má neskutočne veľké ústa :D aspoň ja si myslím :) 



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)