RECENZIA : najhoršia špirála

Neviem, či o tom v NYC vedia ale pred nedávnom som si kúpila najhoršiu špirálu za posledné obdobie práve od nich.
Hneď potom ako som ju kúpila išla som na internet a pozerala recenzie. Už to mi napovedalo, že toto asi
nebude dobré. 

Ale v istom zmysle som jej stále dávala šancu. 
Už je tomu pár týždňov a zázrak sa nekonal .

Niekedy sa mi stávalo, že mi nejaká mascara nevyhovovala, keď bola čerstvá a po pár týždňoch sa dala použiť. 

A tu je NYC BIG BOLD CURL MASCARA



KEFKA NA OBRÁZKU  bola presne taká akú som hľadala a chcela a keďže tam nebol tester veľké prekvapenie ma čakalo až keď som ju otvorila doma.

Môj prvý dojem bol : WOOOW to je ale veľká kefka, na obrázku nevypadala tak mohutne.


To by možno ešte nebol až taký poblém, ale ako môžete vidieť farba sa na tých štetinkách zachytávala, kade tade.



A takto to vypadá pri otvorení. Nehovoriac o tom, že musím nadbytočnú farbu z kefky oškrabkávať. Čo ma úplne štve. 


Najväčší gól je asi tento popis. Objem tam možno táto špirála pridá (bodaj by nie keď má mega kefku) ale Curl ? To vážne ? a že 99 % :D haha to som sa poriadne zasmiala. Riasy mi teda vôbec nevytočilo a to sa musím veľmi snažiť aby sa aspoň trošku zdvihli :D


A tu je teda výsledok :

Podľa toho ako to ja vidím :
NEGATÍVA : Riasy mám dosť zlepené, neusporiadané, niekde je veľa farby niekde zase málo. Objem no taký mierny, vytočenie takmer žiadne. Zle sa mi s ňou manipuluje,lebo je o dosť väčšia ako moje samotné riasy a možno aj celé oko.


POZITÍVA: nemyslela som si, že nejaké napíšem ale predsa, vydrží dlho a počas dňa neopadáva .

Vo vnútri oka akoby som ani nemala mihalnice


hmm toto ani nemusím komentovať :)



A ako by som ju ohodnotila ? 
Keďže sa s ňou namaľovať dá, aj keď nie tak ako by som si predstavovala 
dávam jej 
5/10

CONVERSATION

1 komentárov:

  1. Pozývam Vás na môj blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)