HAUL : Cosmetics and Clothes

Ahojte !
Toto je Happy face :) Po dlhom abstinovaní som bola znova na nákupoch ako za starých čias :)






Začnemn kolagénovou maskou na tvár, ktorú som už aj skúšala. Kolagén je na tvár veľmi dôležitý a preto takáto maska raz za dva týždne padne vhod. Pleť som po nej mala takú vláčnejšiu a živšiu, čo je super :)

 Okrem toho tam mám aj korektor, ktorý má super krytie a Brazilian Keratín na vlasy, ktorý som ešte neskúšala :)

Johnson´s Baby šampón som si kúpila na čistenie štetcov. 
A dlho som si nekúpila obrúsky na tvár. 
Tieto od T- zone sú perfektné- jemné k pleti a dostatočne vláčne. Niekedy až príliž. Ale to mne vyhovuje :)



Úžasný CASTOR OIL ( ricínový olej). Milujem ho. 
Má neskutočné využitie .
 Používa sa na pleť, riasy, vlasy od korienkov až po končeky vrátanie pokožky hlavy. Pomáha pri hojení rán uvoľňuje svaly pri masírovaní - jednoducho je to zázrak :) 


Lak na vlasy od Pantene :) tiež ešte nemám tento odskúšaný :)


Peňaženka


Jedny nohavice - konečne také, ktoré sú mi dlhé. Neverila som, že také vôbec existujú. 
Čelenka a spodné prádlo. 


Na tieto blond farby na vlasy sa teším no zatiaľ nemám čas na ne :)


A najdrahšia vec z tohoto nákupu nové topánočky :)


A to je všetko 
Prajem vám krásny víkend :)




CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)