Dare New in


Vždy keď som mala gélové nechty (čo už bolo dávno) mala som tie hranaté ako francúzska manikúra. A tak som chvíľku hľadala a nakoniec som našla aj tieto špičaté. 
Umelé nechty si nelepím často. Teda vôbec :D  Akurát tieto som skúšala a páči sa mi
to. Keďže sú úplne biele môžem použiť hocijaký lak a vyzerá to super.
 100 krát lepšie ako na prirodzených nechtoch :)


Gélová linka na oči od Maybelline. Idem do drogérie a tam mali akciu 3 produkty za cenu dvoch. A toto bol môj tretí kúsok. 




Mám ešte nejaké zásoby make upov z Pupy ale ja som toho názoru, že make upov nikdy nie je dosť... 
Tento od značky Max Faktor má v sebe podkladovú bázu, korektor a make up. Takže očakávam, že bude aj taký dobrý.




Nevedela som sa rozhodnúť, ktorý si vziať tak som si vzala oba. Na True Match od LOreal som počula a videla od vás blogeriek len samé chváli, a preto som nakoniec kúpila aj tento. :)



Máte rady bábätkovské oleje ?  Ja tiež a Johnsons baby je zaručená klasika :)


 Tetovačky na oči. Prečo nie :)


Olay 7 in 1 day moisturiser je krém na ktorý som sa dlho chystala a nakoniec som si ho odchytila v obchode kde ho mali len za 5.99 a inde bol za 14.99 ...Dobré nie ? 
Či má nejaké skvelé účinky to zatiaľ neviem lebo ho používam iba chvíľu.






Okrem toho som si kúpila ešte jedno tričko a dvoje silonky ale to nie je na fotkách zatiaľ :) 
Krásnu nedeľu prajem :)

CONVERSATION

6 komentárov:

  1. Moc mne zaujaly ty tetovačky na oči, vypadá to zajímavě. Na nějakou párty to bude parádní zpestření běžného líčení.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak ide o to spestrenie :) som zvedavá či mi to bude držať :)

      Odstrániť
  2. Super článoček :)
    Tie nechty sú zaujímavé (: a tetovačky ma tiež zaujali, ja som mala tetovačky na pery z CF :D
    Mimochodom, pozívam ťa na moju giveaway
    http://beingasanmonica.blogspot.sk/2014/11/my-1st-giveaway.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmm to by som aj ja rada vyskúšala tetovačky na pery... máš o tom aj článok .. rada si ho pozriem :)

      Odstrániť
  3. Bábätkovské oleje sú najlepšie :)
    Chcela by som ťa pozvať na nový web, kde si môžeš vymeniť svoju nepotrebnú kozmetiku a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Klikni na : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)