Red - Tempered

Niekedy bývajú také dni, ktoré by ste pomenovali nejakou farbou. Nedávno som mala po dlhom čase náladu na červené pery a čiernu linku. :) 





Presne v takýto Red- tempered day som mala chuť na dobré čítanie a to COSMOPOLITAN je :)
No vážne po dlhej dobe som si ho kúpila a sú tam naozaj zaujímavé články. A rozhovor s Jessie J bol fakt vydarený.


Dnes som tiež vyskúšala tieto dve vzorky.
Baby SKIN Instant Fatigue Blur- je podklad pod make up, ktorý ma až tak neoslovil.
Ale COCOA Butter formula olej bol na prvé vyskúšanie perfektný - krásne vonia a okamžite sa vstrebáva. Pokožku som mala po ňom vláčnu jemnú- dokonca sa mi zdal lepší ako Bi Oil   :)


A nakoniec to najlepšie -Trifle belgická čokoláda a telka . 


Prajem aj vám ešte krásny večer :)


CONVERSATION

2 komentárov:

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)