New IN : T- shirts, Strawberry shower GEL and Baby LIPS Balsam

Ahojte !!  Dneska len taký malý postík o nedávnom nákupe. Keďže som sa rozhodla,že nebudem mínať až dokým nebudem mať krabičky a nádobky všetky prázdne, dneska v  NEW IN trošku skromnejšie.










Sprchový gél alebo pena do kúpeľa. Po dlhej dobe som si ho kúpila zase a nemôžem z tej krásnej vône. Škoda, že vám ju nemôžem poslať. 


Baby Lips od Maybelline určite poznáte. Ak nie určite vyskúšajte tento úžasný balsam. Krásne vonia a hydratuje pery na dlhú dobu. 

Je transparentný, čo je super lebo nikto nechce mať biele ústa. Už sa mi to pri jednom modrom (obal) balsame stalo a nie je to príjemné, keď sa na seba pozriete do zrkadla a máte biele pásiky na perách:) 


Vyzerá to asi takto :)
Klasika ako s balsamom, len naozaj som ešte lepší nemala.
:)


A dve rovnaké tričká inej farby :) .... Sú úžasne príjemné a pohodlné. Preto sa mi dobre nosia :)



















A teším sa z počasia, ktoré tu máme :) Je to priam neuveriteľné ale každý deň aspoň na chvíľku vyjde slnko :)

Prajem vám ešte krásny večer :)


CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Taky jsem si pořídila Baby Lips, ale v Itálii a akorát co jsem přijela, zjistila jsem, že konečně dorazily i do česka :)
    Prosímtě, odkud máš ty trička? Takové jednoduché sháním a zatím jsem nenašla, které by mi sedly :)
    http://beauty-an.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) tak ja som tie tričká kúpila v Primarku, tiež som zháňala také elastické a prihliehavé a tieto sú fajn :) majú aj s väčšími výstrihmi a rôzne tvary :) Možno sa dajú také zohnať aj v HM alebo Tezenise aj odtiaľ mám pár :)
      Ďakujem, že si zavítala na môj blog :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)