Wellness Podhájska


Musím sa priznať, že som ešte nikdy nebola na dovolenke na Slovensku. Tiež som nebola vo wellness, takže som nevedela,čo čakať. Prájemné prekvapenie bolo slniečko, ktoré vykuklo na tie dva dni aj keď sa mu pred tým celé leto nechcelo. 


Ubytovanie bolo fakt krásne. Asi som také niečo ani nečakala. 
Prostredie príjemné, penzión pekný zvonku aj zvnútra. Kvietky dodávajú penziónu dovolenkový nádych.




Oslávila som tam aj svoje meninky a tiež som si trošku oddýchla.
Trošku si myslím, že cena na jeden vstup je privysoká v porovnaní s kvalitou. Je tam bazén s teplou vodou, ale aj so studenou.Priestor sa zdá obmedzený. Pravedpodobne pre to, že je tam hrozne veľa ľudí. Tiež sú tam stánky ako na jarmoku a dá sa tam celkom dobre najesť.

Celkovo to hodnotím 5/ 10 







CONVERSATION

1 komentárov:

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)