My simple Everyday MAKE UP routine

Už ste sa niekedy zamysleli nad tým, v akom poradí si dávate mascaru, make up alebo ceruzku na oči? ... Do teraz som si ako prvé namaľovala oči a ak sa mi špirála dostala na pokožku proste som ju zotrela. Potom som si dala make up, ceruzku na oči a nakoniec farbu na líčka :) 

Aj keď mi to v takomto poradí príde logickejšie, mám pociť , že celkovo make up vypadá krajšie keď ho aplikujem takto: 

1. Najprv si dám krémik na tvár zmatňujúci ( lebo mám zmiešaný typ pokožky).



2. Potom nasleduje make up (foundation). Momentálne je mojím miláčikom
ACTIV LIGHT od PUPY.




3. Ďalej si dám mascaru.Vamp špirála od PUPY.


4. A úplne nakoniec očná linka na horné viečko a tiež si dám ceruzku na oči (tmavá fialová ale záleží podľa nálady).


VÝSLEDOK


Aký postup pri aplikovaní make upu máte vy ? :)

CONVERSATION

3 komentárov:

  1. Jsi moc pěkná! :-) Sluší ti to. :)
    Já v poslední době nejdříve aplikuji stíny na oči a poté až makeup, řasenku a tvářenku. :-) Když jsou stíny prášivé, tak je pro mě lepší dávat je jako první. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne to chapem aj ked ja si vacsinou nedavam tiene na oci :) to sa asi musi cloveku aj hodit a ja mam niekedy pocit ze mam tazke oci :)

      Odstrániť
  2. Very nice :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)