Hello from THE UK


Mám rada zmenu. A možno ju ani tak nemám rada ako ju potrebujem. V Bratislave som žila dva roky a aj keď niektorí ľudia nechápu prečo, ale žilo sa mi tam super. 


Všade som mala blízko, skoro všade som tam už bola, všetko som videla. Je pravda, že by som tam nechcela prežiť dectvo a som spokojná s tým,kde som vyrastala, vedela by som si predstaviť žiť niekde pri Bratislave. 

Ale bolo na čase sa posunúť ďalej. V Severnom Írsku som už bola dvakrát a dokopy som tu žila 1 rok. Stretla som svoju lásku a prežila som tu krásne obdobie svojho života. 

Najhoršie zo všetkého bolo sťahovanie a balenie. Do lietadla som si mohla vziať 30 kilo batožiny, takže si viete predstaviť, že som som sa musela prebaliť asi na 
3 krát :D .... Kozmetiky som mala dve veľké tašky, ktoré som dala mojej mame a ja som si vzala len najzákladnejšie veci.

Ešte si zvyknúť na počasie a bude dobre, aj keď toto leto na Slovensku nebolo bohvieaké a toho slnka sme si moc neužili. :)

Ja vám prajem ešte pekný víkend a veľa oddychu :) 


CONVERSATION

4 komentárov:

  1. I love UK, enjoy your time there :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jo, jsi odvážná.. :-) Já bych na tohle neměla odvahu.. Užívej si to tam :-))

    Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ak počasie dovolí tak si snáď užijem :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)