Gélové nechty za 5 minút (ako to dopadlo)


Pekné gélové nechty za 5 minút ??????? 
Znie to Lákavo a preto som sa to rozhodla vyskúšat. :)


Krabička obsahuje :

1. aktivátor 
2. gélovú farbu (mali už len jednu) 
3. čistič štetčeka od gélovej farby.




Aplikácia: je pomerne jednoduchá ale naozaj treba rýchlo postupovať z jedného bodu do druhého. Samozrejme je tam aj letáčik ako na to.

Prvý ide aplikátor, potom gélová farba. Potom znova aktivátor, gélová farba a nakoniec aktivátor. Ten robí gélový efekt a spevňuje nechet. 

Najprv spravíte jednu ruku a potom druhú. A vždy treba vyčistiť štetec z gélovej farby a vložiť ho do čističa aby gélová farba nestvrdla.  
To je celé. Jednoduché že ??? :)


Výsledok :


Čo je najlepšie na tomto sete, že je to fakt veľmi rýchla záležitosť. 
Zlé je to, že bolo na výber len z jednej farby a takisto, 
že mi to nevydržalo na mieste ani 2 hodiny.

Je ale pravdou, že je len veľmi málo lakov, ktoré mi vydržia (zatiaľ najviac len priesvitný). Pretože ja s prstami stále niečo robím :)


Aj keď mi teda nevydržali ani dve hodiny,musím povedať, že efekt majú skutočne gélový a sú krásne lesklé. A keby mali aj inú farbu určite by sa oplatilo si ho kúpiť znova za 1,49 libier. 
Aj keď len na nejakú príležitosť. :)





CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)