EMMA SHOPPING časopis


Ahojte neviem, či ste zaregistrovali ale EMMA má časopis EMMA Shopping. Musím povedať, že presne takýto časopis som potrebovala. Priznám sa,
že nerada čítam príliž dlhé texty v časopisoch a práve preto bol pre mňa tento časopis ako výkúpenie :) .... 

Nové nápady ako oživiť svoj štýl, inšpirácia od návrhárov aj od celebrít ...



Nositeľné kúsky ...


 A nechýba ani červený koberec.

 Okrem toho je tam veľa iných zaujímavých článkov a nápadov na nové  outfity. Tento časopis ma naozaj potešil svojim obsahom, lebo ak mám pravdu povedať už som sa troška hnevala na časopisy EVA aj EMMA. Vždy keď som si ich nadšene kúpila, bola som sklamaná.
























CONVERSATION

3 komentárov:

  1. Hej no, EMMA a EMMA Shopping su fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Looks nice :)
    Have a great weekend :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I am all about wearable pieces too. Nice mag!

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)