LIEBSTER AWARD

Super Liebster blog award ! Musím sa priznať, že som už o tom počula ale aj keď som  bola dávnejšie nominovaná nejakou zahraničnou blogerkou nezapojila som sa lebo som tomu veľmi nechápala. :) 

Tento raz ma nominovala Berry The Blue , ktorej blog sa mi mimochodom veľmi páči
.
Tiež sa mi páči nápad, ktorý vznikol pravdepodobne v Nemecku. Niektoré blogy sú fakt zaujímavé a aj napriek tomu majú málo odberateľov. Takisto sa zamyslíte pri vyplňovaní nad sebou.

Takže ešte raz Berry The Blue ďakujem pekne za nomináciu, potešilo ma to.

Liebster  Award má teda aj svoje pravidlá. Tu  sú :


  1. Poďakuj blogerovi, ktorý ťa nominoval.
  2. Napíš 11 faktov o sebe.
  3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si od blogera, ktorý ťa nominoval dostal.
  4. Nominuj 11 blogerov s menej než 200 odberateľmi ,ktorý odpovedia na tvoje otázky.
11 faktov o mne

  1. viac než 10 rokov som sa venovala môjmu najobľúbenejšiemu športu - volejbalu
  2. túžim mať psíka
  3. milujem angličtinu, britský prízvuk a počasie v Kalifornií
  4. moje 2 najobľúbenejšie seriály sú The Hills (skôr reality show) a Gossip Girl
  5. rada cestujem s pocitom, že zažijem niečo nové
  6. občas mám dobré nápady ako nejaké veci vylepšiť, ide to samo,keď sa snažím niečo vymyslieť tak vtedy mi to nejde
  7. v mojom živote by som sa chcela stretnúť s Lauren Conrad, je mi hrozne sympatická
  8. rada pozerám videá na youtube (make up a vlasy) ale aj nejakú hudbu
  9. rok strávený v Severnom Írsku bol mojím najkrajším
  10. nakupovanie ma robí šťastnou
  11. milujem kebab ...hmm aj teraz by som si dala
11 OTÁZOK OD BLOGERKY Berry The Blue (Theresa)

1. V jakém filmu bys nejadeji žila ?

Vo filme neviem, ale v seriáli The Hills určite.
2. Tvé oblíbené jídlo?

Kebab
3.aký foťák používáš na focení pro svůj blog?

Môj mobil
4.Tvůj oblíbený blog?

J´adore Fashion Mám ich viac ale toto je asi naj  pre mňa.
5. Tvá oblíbená věc na tvé osobnosti?

Asi to, že nie som hádavý typ.
6. Kde na světě bys nejraději žila?

V Los Angeles
7. Jak vypadá tvůj ideální páteční večer?

Ísť sa dobre najesť, prechádzať sa alebo posedieť s nejakými fajn ľudmi.
8. Čím aplikuješ make up (štětce, prsty..)?

Ja štetcom a zbožňujem môj nový štetček na make up.
9. Jmenuj 3 tvé nejčastěji hrané písničky.

Beyonce- Flawless, John Newman - Easy Beyonce - Pretty Hurts
10. Tvá oblíbená aplikace na mobilu?

Určite instagram
11. Co máš nejraději na blogování?

Rada si čítam nové blogy nové nápady, nové spôsoby líčenia, ktoré by mňa samú nenapadli. Rada sa nechávam inšpirovať recenziami a outfitmi, pri ktorých ma vždy niečo doplňujúce napadne.






11 mojich otázok pre nominované

  1. Akú farbu rúžu by si si nikdy nedala ?
  2. Podarilo sa ti niekedy kúpiť si make up, ktorý mal úplne zlý odtieň ?
  3. Máš obľúbenú vôňu ?
  4. Vedela by si si predstaviť žiť v koži iného človeka? Kto by to bol ?
  5. V akom oblečení sa cítiš najlepšie ? 
  6. Aký máš názor na solárium ?
  7. Kde by si v budúcnosti chcela žiť ?
  8. Máš nejaký nesplnený sen ?
  9. Skúšala si kontúrovanie tváre?  Ak áno ako to dopadlo ? 
  10. Dala by si sa nahovoriť na skok padákom ?
  11. O čom všetkom je tvoj blog ?
11 nominových blogeriek

CONVERSATION

7 komentárov:

  1. Super :) díky za nominaci, velmi ráda se zapojím! :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej ďakujem, ak sa podarí tak sa rada zapojím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fúha veľmi veľa podmienok, ktoré treba splniť. :-D A ďakujem za nomináciu, veľmi si ju vážim! Určite si nájdem čas a pridám sa k súťaži. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak znova ďakujem za nomináciu. Síce som už raz označená bola, ale rada zodpoviem aj tvoje otázky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej super moc moc si ma potešila, že si ma nominovala :) Dakujem :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)