Wishlist : Black lipstick, pore control, comb, waterproof mascara.

Nerobím to často ale občas si spíšem čo všetko ešte potrebujem alebo chcem. Niekedy sa mi stane, že prídem do obchodu a neviem si spomenúť čo všetko som chcela.

Čierny Rúž

Možno si o mne pomyslíte, či som normálna takto na leto chcieť čierny rúž. Raz som si skúšala dať čiernu ceruzku ako rúž. :) Páči sa mi too. A nie som žiadnaemo ani gothic girl. Ani inak temno rozmýšľajúci človek . Jednoducho mám chuť vyskúšať ho. :)

google.sk



Keďže patrím k tej skupine ľudí, ktorá má zmiešanú pokožku podarí sa mi vyhnúť skorým vráskam ale pórom nie.Preto by som rada zainvestovala a kúpila si kvalitné prípravky od Yves rocher. O tom či je to kvalitná kozmetika sa ešte len sama presvedčím, keď si kúpim tento výrobok.

www.yves-rocher.sk
Hocijaká vodeodolná špirála. 
Do drogérie asi nepojdem ale kúpim si ju cez internet. Len pre to lebo sa mi už nepáči v tých drogériách.

Často si tam kúpim veľa nekvalitných vecí, lebo to vypadá dobrea lacno.Idem po maskaru a odídem s ďalšími inými vecami, ktoré väčšinu potom môžem zahodiť.
zdravie.bazar.sk
Kvalitný hrebeň na vlasy.
Zatiaľ ešte neviem presne aký,takže obrázok je len ilustračný. Sestra kaderníčka mi povedala, že mokré vlasy sa jemne môžu česať s riedkozubým hrebeňom a suché s hustým hrebeňom.Tak sa toho držím a pomáha mi to trošku skrotiť ich. :)



Nechcem napísať, že je to všetko čo chcem. Ale v podstate všetko čo potrebujem :)
A čo vy ? :)

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)