Čo je nové v kozmetike. :)

Ani sa mi nezdalo že by som čosi nové kupovala. Ale keď som si to zase všetko zoskupila, zistila som že predsa sa niečo nájde.




Čo sa týka deodorantov a sprchových gélov alebo krémov som s Niveou spokojná. Musím povedať, že sprcháč s tradičnou vôňou ma potešil. :) Ale deodorant 

Pure invisible ma sklamal.

Krásny lak od pupy, rúžik od esencce a yves rocher balzam. 




Mascaru som už vážne potrebovala.Niekedy zabúdam ako dlho mám jednu špirálu a čudujem sa že už nemaľuje tak dobre. No jednu :) neviem ako vy ale väčšinou používam dve riasenky. Ešte potrebujem vodeodolnú na leto.

Vamp, Pupa a Sexy pulp od Yves Rocher ako darček ku založeniu kartičky.
V robotke čistíme štetčeky aj dezinfekčným prostriedkom, tak som sa rozhodla kúpiť aj domov. A suchý šampón nesmie chýbať.




A na koniec to najlepšie :) Pupa štetček som si kúpila a hakuro objednala z internetu. :)

Ak vás bude zaujímať recenzia na nejaký produkt stačí mi dať vedieť.



CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Kolko stal ten pupa stetec ? :)
    http://m2betka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten stál 14,90 eur ... je to trosku dosť ale zase je kvalitný a štetinky sú jemnučké a neuvoľňujú sa, a keďže ich štetce poznám viem, že mi vydržia dlho.

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)