Best lipstick choices for summer 2014

Zaľúbila som sa.  Čoraz viac ma zaujímajú rúže rôznych farieb. Baví ma objavovať, ktorý odtieň mi sadne a ktorý zasa nie.

Na to aby sme si vybrali pre seba ten správny odtieň nestačí ak si skúšame rúž na ruke alebo ak sa nám len z pohľadu páči farba. Pri výbere treba zohľadňovať odtieň našej pleti (alebo make up ,ktorý nosíme) tvar pier a farbu vlasov.
lovethispic.com

V mnohých prípadoch je to jednoduché, no nájdu sa medzi nami aj také, čo s výberom majú problém.

Lesk alebo rúž ?



Pre staršie dámy je určite lepším riešením rúž. Pre mladšie dámy môžu byť oboje.

Rúž a konturka na pery ?

Samozrejme. Prečo ? Lebo perám dodáme kontúrkou tvar. Zafixujeme farbu a keď nám aj rúžik trošku zlezie stále tam bude tá konturka (samozrejme najlepšie ak je v tej istej farbe).

A teraz k hlavnej téme. Vybrala som sem pár odtieňov, ktoré sú podľa môjho vkusu trendy. :)

NUDE pre mňa caffee latte pery =)

Picture from : www.stefan.com
Takýto odtieň je podľa mňa úžasný a hodí sa jemnučko opálenej pokožke. Určite by som volila jemne lesklý alebo úplne matný. 
emilysbeautyworld.blogspot.com
Pink lips

pinterest.com
Krásne šťavnaté a zdravé. Tak na mňa pôsobia rúže ružovej farby. A čo je najskevelejšie, že sa hodia takmer každému. :) Najviac ku zeleným očiam. 

Brown BROWN Brown

Podľa mňa sa hodí hlavne pleti ktorá je jednotná a bezchybná.


dailymakeover.com
chevron-chic.com
A keď už hnedá tak veľmi tmavá.
kraseybeauty.com

PURPLE BERRY LIPS 


Táto farba je moja srdcovka. Možno práve preto, že aj ja som si kúpila jednu takúto a som nadmieru spokojná :) 





Zhrnutie :

1. Nude
2. Pink
3. Brown
4. Purple




CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)