RECENZIA :Tak toto Musíte vyskúšať

FOR A TRANSLATION please use translator in my right channel  :) 

Kombináciou týchto troch produktov sa stal zázrak. Fakt. Normálne som si myslela že mám vymenené vlasy. Loreal Elseve šampón používam stále ale modrý, ten mi dobre robí na pokožku ale toto. No je to niečo úžasné. :)
PLUSY :
Neutrálna vôňa, vôbec nie vtieravá silná. Vlasy sú po nich hebké a a hladké. Normálne, keď som si česala vlasy taký hebký pocit,takže odporúčam.

MÍNUSY:
Ani neviem asi žiadne.

Šampón a condicionér od Elseve Loreal Paris
Nezabudnite si vlasy pred umývaním rozčesať. :)

Tento hodvábny olej si môžete dať pred ale aj po umytí. Ja si ho dávam vždy pred rozčesaním, po umytí a niekedy aj pred umytím. Je vážne super. 

PLUSY :
Nie je vôbec mastný ako iné produkty a nevysušuje vlasy. Dodáva lesk a vlasy sú naozaj hodvábne jemné. Asi prvýkrát môžem súhlasiť s tým, čo píšu na obale. Plus príjemne vonia.

MÍNUSY:

Niesú, možno preto, že naozaj mi vyhovuje a som spokojná. 

Elseve Loreal Paris hodvábny olej.



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)