Recenzia : Loreal preference ultra light B 01 a Syoss conditioner

Je tu veľmi rýchla a krátka recenzia, ktorú som sľúbila ... takže to zhrniem bola som blond, potom ma to prestalo baviť. Odfarbila som sa na svetlo hnedú alebo lepšie povedanú inú prirodzenejšiu blond.Potom sa mi to zmylo a začalo vyrastať. A o bol ten problém. KORIENKY. Čím ich odfarbím aby to vypadalo dobre.... a teraz som našla tú pravú farbu a som mooooc šťastná. 

Here´s very short review  I promised to post. To sum it all up. Few years ago I used to be blond, than I decided to change it. I coloured my hair to light brown (different blond). Then it washed out. Hair roots became a real problem. But recently I found this great Loreal color. 

Tie, ktoré sa trápite mojím problémom predstavujem vám  
LOREAL PREFERENCE ULTRA LIGHT B 01

ja mám loreal značku veľmi rada. Je super od šampónu po farby.
A čo sa týka toho condicionéru, ten mi nevyhovuje. Dám si ho aj veľa a nedá sa mi to tak dobre rozčesať.


VÝSLEDOK ///RESULT :

Takže takto to vypadalo pred farbením. Tie vyrastené korienky tam súúúú veľmi hnedé.

This is how it looked like before. You can see my hair roots are dark brown. 








A toto je výsledok :) Asi sa divíte prečo som taká spokojná ale tie korienky sú vážne blond. Táto fotka je tesne po vysušení vlasov a áno bolo to tmavšie čo ma prekvapilo ale teraz je to veľmi pekná farba :)
Pridám potom nejaké aktuálne fotky... :) Ale tá Loreal farba je fakt parádna síce stojí okolo 8 eur ale som spokojná.

Ale už mám riadne vyrastené ... :)

And this is how It looks like after. I know maybe you think It is a little bit darker but my hair roots are blond. I swear :D  Well no doubt I like LOREAL. 


Vyzerá to tmavo ale nie je... ešte  používam Lee Staford produkt o ktorom som písala tu.

I also use Lee Stafford shampoo to lightly bleach my hair. :) Here is post about it.



CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Love L'oreal.
    Great post, dear)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I´ve already followed you on blogspot.com :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)