RECENZIA : Three Lipsticks

Nikdy, celých 22 rokov som na mojich perách nemala  rúž. Možno tak lesk na pery alebo nejaký balzam. Keď som ešte chodila na brigádu pracovala som s jednou babou, ktorá mala na sebe červený rúž peknej farby.  Potom si ho zotrela a práve to bol ten moment kedy som videla rozdiel .Bez rúžu vypadala veľmi dobre, ale keď mala na sebe ten krvavo červený rúž vypadala veľmi dobre a k tomu zaujímavo ...

Práve vtedy som si uvedomila, že ja sama som nikdy nepremýšľala, že si kúpim rúž, ani som si ich v drogériách nevšímala, nezaujímali ma.

Moja najbližšia zastávka v drogérií bola drahá :D ... Chcela som vyskúšať ako budem vypadať, a tak som si kúpila hneď 3. :) ... Ružový,červený a taký zvláštne červený ...


Prvý som si kúpila myslím, že maybelline, ale farbu som netrafila ... Je čokoládová. 



Ružový od CATRICE  nosím často. Mám pocit, že
mi ružová zvýrazňuje moje zelené oči.
ULTIMATE SHINE 250 Yes We Can-dy








A ten tretí je od ASTOR... Túto značku mám čoraz radšej..

ASTOR HEIDI SEXY COLOR LAST VIP 006




ZHODNOTENIE A POROVNANIE ...


Maybelline 
Farbu som si vybrala sama zlú. Je dostatočne vláčny ale na perách nevydrží. 

Catrice
Nevysušuje, farba je celkom dobrá ale tiež nevydrží na perách pri styku s niečím.

Astor 
Krásna farba, sýta a vydrží. Ale velikánske mínus je, že veľmi vysušuje.

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)