Aký bol týždeň oddychu ... :)

Je to už pár dní, čo som sem pridala posledný príspevok. Na čas som sa odmlčala ale to len preto, že sa toho v mojom živote veľa zmenilo... Posledné dni som cestovala vlakom viac ako by som chcela :D ... Z jedného domu do druhého , z druhého znova do toho prvého a teraz som tu v Bratislave. :)

Nevravím, že cestovanie nemám rada ale 4 hodiny cestovania, kým konečne dorazím do nášho hlavného mesta je fakt veľa. :) 



Okrem toho, že som konečne strávila dlhší čas tam, kde som vyrastala ani túto zimu sme nevynechali snowboardovačku. :) Dobre no, prvá jazda mi po roku trvala viac ako bol hodinu ale potom som odhodila strach a opatrnosť a hneď to išlo rýchlejšie :)








Toto bolo ešte pred rokom, keď som musela šľapať celý kopec, kedže mi to na vleku moc nešlo. :) Vlek už nikdy viac... :)


No a okrem toho sme zašli do lesa ... 

Takto to vypadalo minulý rok ....
Snehu toľko, že nieje skoro plot vidieť a krásne zasnežené konáre stromov. Ako v rozprávke.



No a takto to bolo tento rok ...
Asi takto to dopadne keď ideš do lesa s dvoma chalanmi :D ... Už len špekačky chýbali... :)





Musím povedať, že takýto oddych po takmer dvoch mesiacov učenia padol vhod .:)

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)