Vaše najobľúbenejšie príspevky na mojom blogu v roku 2013 a 2012

Vaše najobľúbenejšie príspevky na mojom blogu v roku 2013/2012

V prvom rade by som sa Vám chcela veľmi pekne poďakovať za to, že ste navštevovali môj blog v takom množstve :) 
Prajem Vám šťastný Nový rok 2014 a dúfam, že sa Vám bude páčiť môj blog aj naďalej, z čoho budem mať naozaj veľkú radosť. 

Tu je TOP 10 príspevkov,ktoré boli v roku 2013/2012 najpozeranejšie :

Moja cesta z blond farby vlasov na menej blond. Najprv to bola hnedá farba, no po tom sa mi hlavne že trvácna farba zmyla. No musiim pochváliť Loreal lebo zelená som nebola ;).

Ešte keď som mala úplne blond farbu som si myslela, že mi táto odfarbí tie moje tmavé prirodzené vlasy.Teraz by som už takúto chybu nespravila.

No veru hnedá som bola :)

Nevybrala som si veľmi dobrý odtieň ale tie trblietky boli parádne. 

Stále si myslím, že je super len sa mi ho nechce kupovať v lekárni :D V súčasnosti robím test s jedným novým prípravkom. :)

Vidím, že máte skvelý vkus :) Neodolám pohľadu na ne :)

Tento post mám rada. Pripomína mi nádherné chvíle, ktoré by som si hneď znova zopakovala. Pri spomienke na tento deň už viem aký je to pocit keď niekto povie pamätám si to akoby to bolo včera. V ten deň bolo neskutočne teplo, čo som si  nesmierne užívala. Krásne spomienky.

Klobúk je super vec. Len keď je príliž  horúco, nedajú sa nosiť. Takisto ako keď fúka vietor. 

Je tam aj pár DIY návodov na výrobu niakej.

Uz by som takúto mascaru nechcela momentálne som si našla takú s ktorou som maximálne spokojná. Všeobecne mám rada zakrivene kefky. Tieto tučné sú dobré na dokončenie. 

Teraz TOP 10 krajín, ktoré navštevovali moju stránku :


1.Slovensko

2.Spojené štáty

3.Spojené kráľovstvo

4.Rusko

5.Česká republika

6.Nemecko

7.Izrael

8.Holandsko

9.Ukrajina

10.Turecko



:)
Ak máte zaujímavý blog napíšte mi rada si ho pozriem.

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)