Narodeniny sú len raz za rok :)

Tento rok som sa rozhodla naozaj si užiť svoje narodeniny. Neviem prečo ale po ostatné roky som to nejak nepreživala, a preto som sa to rozhodla zmeniť. A vyplatilo sa. Prežila som fakt krásny deň, možno aj preto, že som nikomu a ničomu nedovolila pokaziť mi náladu. No takže začalo to ako inak menšími úpravami : 


Vlasy sa mi nechelo upravovať, no nakoniec som si ich komplet navlnila. Moc sa to nevyplatilo v  tomto počasí ale aj tak to nevadilo lebo sme mali namierené do Avionu v Bratislave. A tam
rovno na klzisko.


Korčule požičanééé. Môžeme ísť na to :)




Občas bolo treba si aj oddýchnuť.



Zašli sme aj na drink Matrix a Sex on the Avion beach. Ten druhý bol o dosť lepší :)



A tu je moja Tortička - Marlenka. Tá biela plnka na vrchu je perfetkná. Odporúčam výskušať.





Bol to jeden z najkrajšich narodeninových dní, ktoré som prežila. :)

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Tie silónky sú mega parádne! :)) A 22 by som ti netipla, vyzeráš tak na mladšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To dúfam teda, že nevypadám na 22 :) ale ani sa necítim na toľko :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)