Army style I LOVE IT


I just love army style in every season. There are so many ways how to express ourselves and I like It this way. Hope you will enjoy these talented bloggers.

Army štýl sa nedá nosiť vždy ale každý rok sa nájde obdobie, v ktorom by bola škoda neoživiť ho. Ale army style je moja srdcovka. :)
Krásna fotka :)

www.iamshoeshopping.com

www.fashionbashon.com


www.whatiboughttoday.com
Vypadá to tak, že tajomstvom Military army looku je bunda s maskáčovým vzorom.



audrey.buzznet.com

 Toto je úžasný outfit a tie detaily.




 Super sveter a taška. :)


 Krásne vlásky ..


 Tie kožené nohavice sa mi ľúbia ale ešte som sa neodvážila kúpiť si ich.


 Tieto topánky som v bratislavských obchodoch hľadalaa nenašla som . Také ,čo by sa mi páčili za rozumnú cenu. Síce som ich videla v jednom obchode ale nebolo to ono.
















Dúfam, že sa páčilo aj vám. :)

SOURCES : pinterest.com, tumblr.com, google.com

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)