3 mascary ... ktora z nich je najlepsia ? ( recenzia ) / 3 mascaras which one is the best for me ?

Ahojte.

Pridavam dalsiu recenziu do zbierky. :) Musim lebo som konecne spokojna, po dlheeeeeej dobe. :) Fakt mi neslo do hlavy preco sa mi tie mihalnice nedaju normalne pekne namalovat. Tak som zasla do drogerky (znova) a kupila som si mascaru na oci, ktoru som uz kedysi davno mala .Nerada si kupujem viackrat tie iste veci, pretoze vzdy chcem skusit nieco nove, ale pri vybere maskary sa to neoplati. Ked je jedna dobra tak ju netreba menit. Teda aspon v mojom pripade.

Tu su, zhodou okolnosti je kazda inej znacky. Samozrejme kazda ma cosi do seba, ved inak by som si ich nekupila :) ale predsa je tam jedna ktora je najlepsia

Hellou...
Here`s another review in my collection. I have to write this review because I`m finally satisfied after a long time.. :) I couldn`t get why I can` t have the lashes I want. So I went to the drugstore (again) and bought mascara which I used to have long time ago. I don`t usually buy one thing twice, but when it comes to mascara there are no excuses. 

Here they are 3 different brands :
MaxFactor :clump defy

Maybelline New York: Cat Eye

Rimmel London : Scandaleyes Lycra flex




Zacnem teda Londynom... Na takuto podobnu som uz recenziu napisala ( vidiet recenziu ),v podstate ostava stale to iste ... Co mozem dodat je.ze naozaj doda objem riasam ale

 

nezdvihne ich tak ako by som si ja presdstavovala. Tazsie za zmyva ale inak fajn. 

So I will start with London... I have written review for one similar mascara ( see ) basically It is the same. It gives volume but doesn`t lift up my eyelashes . And It is hard to get rid of the color.




MaxFactor mascara presnejsie Clump Defy (recenzia tu) je jedna z tych, ktora na zaciatku ako je cersva je nepouzitelna, lebo mi riasy nezdvihne skor mi spadnu zato v strede jej zivotnosti je super. Ma dobre zahnutu kefku.


MaxFactor clump defy is one of those mascaras, which are unusable when It`s fresh. But in the middle of Its life is great.



Posledna Maybelline je z tych nie najnovsich reklamnych. Je dobre zmyvatelna, prisposobiva aj ked je cerstva , cenovo dobre dostupna a trvaca. Najvacsi plus su pre mna stetinky a zakrivenie kefky. Staci si parkrat prejst po mihalniciach a hotovo, co je tiez plus ktore ocenujem :)  

The last one Maybelline is not the newest, but is very adjustable even though It is fresh, available and    lasts longer. The biggest plus is curved brush. It doesn`t take long to get it on your eyelashes.





Vsetky tri su v podstate dobre, ale ta ktoru ja povazujem za najlepsiu je The Colossal Volum` Express Cat Eye od Maybelline. Konecne mi riasy necha zdvihnute a nerozmazava sa . 

To sum up all of them are good, butthe one I consider as the best is The Colossal Volum` Express Cat Eye by Maybelline. My eyelashes are lifed up without getting blurry. 


A takto by som ich ohodnotila vsetky:

This is my rating:



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)