Maybelline make up SUPER 24 STAY

Poznate to dojde vam make up, s ktorym ste bola spokojna a rozhodnete sa teda zajst do najblizsej drogerky a obnovit zasoby ... mne sa to vsak nepodarilo na prvykrat. Make up, ktory som na pultoch nikde nemohla najst je MAYBELLINE DREAM SATIN LIQUID AIR-WIPPED FOUNDATION 040.



V tejto podobe som ho uz nenasla ale nevadi iny  dizajn, ked by to malo byt to iste... Potom som nasla 040 fawn ale dream nude foam 040 air- infused foundation ... a tu sa to vsetko zacalo



Bola to moja asi najhorsia kupa doposial. Nielenze stal dost este je aj uplne nepouzitelny... neviem ako mohli taky make up vobec pouzivat ... teda aspon mne vobec nevyhovuje, nechcem sa nikoho dotknut ...#
ale ako vidite ma to teda tu penovu konzistenciu ako ma byt ... lenze to je cista pena s troskou akoze make upu ... este v navode ako to pouzivat pisu, ze treba z flasticky vytlacitt penu velku ako oriesok :D ha ha noo komu sa to podari tak im gratulujem :D... inak to co som vytlacila nestaci ani na nos ... ale co je pravda je ozaj lahky ako pierko :D je taky lahky akoby som ho ani nemala :D





No takze som bola sklamana. Neskor som sa potesila lebo som nasla presne ten, co som hladala s trosku inym vzhladom huraaaaa :) ale to len dovtedy ako som ho prvykrat nevyskusala ...  ze vraj rovnaky odtien 040 a SUPER 24 HOURS STAY 040 ... tento uz nebol penovy ale odtien farby absolutne nesedel ... dost ma to sklamalo minula som okolo 20 eur a vysledok hrozny ... no zaujimalo by ma preco to ma zrazu inu farbu hnusne zltu ... vie to nahnevat, ked si chcete kupit oblubeny make up s ocakavanim ze bude mat rovnaky odtien ako ten pred tym ...






takze nejdem pisat plusy, lebo ziadne nie su ...



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)