Max Factor - Clump Defy mascara (Recenzia)


Takze Clump Defy, nechcem napisat nova maskara, lebo na trhu je uz dlho  ale je to len par dni co sa objavila u nas. Reklama ma neazaujala teda vobec, ale to co ma presvedcilo kupit si ju je


kefka. Podla mna su take tie trosku zahnute najlepsie ... lebo vam namaluju aj tie najmensie riasy v kutiku vonkajsieho aj vnutorneho oka :)

PLUSY : super kefka so stetinkami, ktore nezlepuju riasy skor ich pekne ``ucesu`` ,pri odlicovani ide lahko dole, dlho vydrzi
MINUSY : cena, nestane sa ziaden zazrak a ani tato maskara nepridava na objeme.


Par fotiek :





vysledok:
























CONVERSATION

2 komentárov:

  1. u mna musi spirala mihalnice predlzit a zahustit.. nelepit a dlho vydrzat :) niekolko rokov som bola verna loreal... ale v poslednom case som mala pocit, ze mi spirala skoro vyschyna... teraz som nasla maybelline... vsetko splna co pisem vyssie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pillow talk with me28. marca 2013, 11:04

    ano to mas pravdu s vyschynanim ... ja to ale robim niekedy tak, ze pouzivam jednu cerstvu a druhu trosku suchsiu ale zase nie uplne ... :) ale nie vsetko od maybelline je dobre napriklad taky make up co som si kupila

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)