Tajomna Lana Del Rey

Lana Del Rey, celkom obycajne dievca a predsa je v nej nieco, co ju robi zaujimavou. Dokonale fotky, zmyselne pohlady,odvazne pozy  ... Na prvy pohlad, a aj na druhy,  posobi velmi zahadne. Mozno pre jej prirodzenu charizmu alebo to moze byt jej temnou minulostou ? ...




Kto by to bol povedal, ze z malej Elizabeth Woolridge Grant, ktora sa narodila 21.juna 1986, vyrastie mlada zena, ktora otvorene hovori o svojich problemoch, ktore mala v dectve. Jednym z nich ...




 bol alkohol, s ktorym ma skusenosti nemalo talentovanych ludi. Rodena New Yorcanka priznava, ze uz ako 14 rocna  bola zavisla na alkohole ...





September 2012 GQ Magazine (wikipedia) :


,, Bola som velky pijan. Dokazala som pit kazdy den. Vedela som pit sama."
Cela myslienka pitia bola tak neuveritelne pritazliva."
...




" Ked som pisala piesen Born to die o veci, ktoru som stratila, citila som sa akoby som pisala o alkohole. Pretoze alkohol bol mojou prvou laskou.
 Moji rodicia sa trapili, ja som sa trapila. "



"Vedela som, ze je to problem, ked som mala alkohol radsej nez cokolvek ine. Bolo vzrusujuce vediet, ze mam aj temnu stranku. Horsie je, ked  si uvedomis, ze tvoja temna stranka nad tebou vyhrava za kazdych okolnosti ... "
 




"Je to tiez uplne odlisny sposob zivota. Iny druh cloveka ... Bola to najhorsia vec, ktora sa mi v zivote udiala. "


 Lana si prvykrat uvedomila, ze dokaze pisat piesne a skladat hudbu vtedy, ked ju jej stryko naucil hrat na gitare. To ju inspirovalo a zacala hravat v kluboch pod roznymi menami, ako Lizzy Grant alebo The Phenomena ....


Preco Lana vstupila do hudobnej komunity ?


"Chcela som byt sucastou vysoko postavenej hudobnej triedy. Bola som napoly inspirovana, pretoze som nemala privela priatelov. Dufala som, ze mozem stretnut ludi, zamilovat sa a ziskat si komunitu fanusikov , sposobom akym to robili v 60tych rokoch. "





Zaujimavy,  niecim iny styl Lany Del Rey, hlavne co sa tyka hudby zaujal viac nez 20 milionov ludi po celom svete este vtedy, ked Lana nevystupovala v televizii ....  piesen Video Games bola neuveritelne uspecna na stranke youtube.com ...





Ludia, ktory boli pre nu ispiraciou : Elvis, Janis Joplin, Britney Spears a tiez Eminem ...



































CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)