Rimmel London Scandal Eyes spirala na oci recenzia ...

Rimmel London Scandal Eyes
Recenzia :
Nova mascara Rimmel London Scandaleyes je teraz zas o cosi lepsia . Je navrhnuta tak aby zachytila a pokryla vsetky riasy.  O 50% hustejsia kefka zabezpeci dokonaly look, ktory moze trvat aj cely den.
Okrem toho nova maskara Rimmel London Scandaleyes, obsahuje trojity kolagen a keratin, ktory riasam dodava vyzivu a robi riasy hustejsie.
Modelkou je dcera Jaggera.
 Moje hodnotenie :

PLUSY : Kefka  je husta  a farba ciernejsia nez cierna . Nie som velmi zvyknuta na taketo typy kefiek ale tato je prisposobiva :)

MINUSY :  Co sa tyka farby je fakt velmi cierna, co nie je dobre pri odmalovani lebo sa jej da  len veeeelmi tazko zbavit :D A vzdy ked si ju polozim na stol zgula sa na zem.

 






Celkovo si myslim, ze Mascara Scandaleyes sa oplati kupit :)

Na vianoce som ju kupila mojej znamej ako darcek. Povedala mi, ze taku super maskaru este nemala a ze jej krasne nadvihla mihalnice. ;)

CONVERSATION

1 komentárov:

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)