In my closet 4#

Dnes bolo nakupovanie ine ako tie pred tym. Dnes to bolo aj s prechadzkou a par spolocnymi fotkami s priatelom. A s mojimi novymi vlasmi .... teda novou farbou :)


No 7 airbrush away, hovoria ze je dobry na plet, ze dlho drzi make up po kope a zjemnuje pokozku... este som ho neskusala ale dufam ze to zato bude stat lebo bol na to aky je maly dost drahy :)

30ml za £ 19.50
Boots



Taky modry jednoduchy top peknej modrej farby, na leto sa bude hodit... £ 2.50



Okuliare pri ktorych som jednoducho neodolala.... £2.00




Kedze v tomto digitalnom svete je malo hmotnych veci cestou do obchodov sme si vytlacili tuto spolocnu fotku za £ 0.79 ....


Minuly tyzden, presne 9.7.2012, som sa rozhodla prejst z velmi svetlej blond na takuto hnedu ... o tom ako to vsetko prebiehalo bude post mozno neskor .












Tieto topanky som si kupila uz minuly tyzden takze si presne nepamatam za kolko :)




Nikola (ja) a Patrik










A este tricko, tiez kupene minuly tyzden za £ 14.99



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)