Celebrity style - Miley Cyrus

Z deckej disney hviezdicky sa stava zrela mlada zena ....

Coraz viac sa z nej stava blondynkaa ...
 ale ona je tiez ten typ, ktoremu sa hodi takmer vsetko ...





Miley Cyrus blonde

citaj dalej ...














Cerveny Blazer hladam uz dost dlho a este som nenasla taky, ktory by sa mi pacil .. ani tento blazer Miley nie je taky ako si predstavujem .... Kazdopadne cervena vypada skvele ....
Miley ma paradne nohy podla mna a taketo leginy su paradne ...


Ten chlap v okuliaroch sa jej pozera na zadok, ze ? ,,,, inak v tomto outfite Miley zabila ... okruhle slnecne okuliare, vyraz " len sa kludne pozri " :D  vysoke sortky a skoda ze nevidno dobre topanky ale tie tiez vyzeraju dobre ...


Wow tak toto je velmi pekne .. okrem tych vlasov, to sa jej myslim ze moc nehodi

Tak k tomuto super sexi  outfitu by som potenku nike necakala ... :D


Lebkovy vzor

Nadherna farba siat, genialne saty a pekne zladenie topanok ... len pery by som jej nedala take ruzove ...





A tu je Miley fakt nadherna ... obocie uplne dokonale, nos a usmev tiez a tie saty hmmm uplne skvele, ktore si moze dovolit presne taka dobra postava aku ma Miley



uuurg ... tie nohavice

okuliare ako maju byt... gulkovany vzor



Tieto saty vyzeraju uzasne ...






Miley Cyrus ... zmena je zivot ... s blond kratkymi vlasmi









CONVERSATION

2 komentárov:

  1. I think she looks absolutely amazing in blonde hair! love her style xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yes I agree... she has gorgeous sense of personal style ...

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)