In my closet 2#

SUNDAY SHOPPING
Ako to uz v Severnom Irsku byva, pocasie je nevyspytatelne, takze nikdy poriadne nevies ako sa mas obliect. Hned ako sme vybehli do obchodov okolo  13:30 zacalo tak trosku prsat ...

Tak sme chvilku vyckali pod strechou ...





Po par minutach pod strechou zacala moja misia hladania  blazeru {boyfriend jacket}alebo  teda  saka ...
Dopadlo to trosiiicku inaaaac ako som si planovala, ale tak to je skoro vzdy :}


Tu je par veci z dnesneho nakupu ...


Maybelline maskara jedna vodeodolna, {co som zistila az doma :D} a druha s jemne prehnutou stetinou tu mam najradsej :}



Nausnicky ...


Sponka ...




Opasok ....




Vsetko spolu ... :}



Tieto naramky som si kupila uz davnejsie ...








Floral print ... :}






Toto tricko nemam este ani jeden den a este stale som zalubenaa a nasiel mi ho moj Patrik :} ... from London wih Love :}






Satocka Miss Selfridge






A teraz moj najoblubenejsi a zaroven posledny kusok z dnesneho dna ... neviem preco ale v tomto obdobi, kedy pastel mania je takmer vsade ja som si zamilovala cervenu ... ked som videla tieto krasne mini saty jednoducho som neodolala :}




skombinovala som ich so zlatymi doplnkami... este mam k tomu cierne silonky s jemnym vzorom, ktore ale bohuzial nemam zachytene...




krasneee



Po 3 hodinach nakupovania este jahodky :}

mnam :P



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)