Make up wake me up foundation

Skúšali ste už nový wake me up od Rimmel London ?

Musím priznať,že môj prvý dojem nebol príliš dobrý.Bola som zvedavá už len kvôli kvalitnej reklame. Tvárou tohto make up-u je Kate Moss a mňa zaujímalo, či nie je make up len tuctovou novinkou, ktorej kvalitu zvyšuje tvár topmodelky.

Čo ma však príjemne prekvapilo, bola výrazná citrusová vôňa a trblietavý efekt. Pleť rozjasňuje a dodáva svieži look. Čiže som nadmieru spokojná aj keď je na začiatku trošku bledší, no po čase sa prispôsobí ...


Jeho cena sa pohybuje okolo 8 eur.

aké máte vy skúsenosti ????
(N)
:)

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Asi sa nechám nahovoriť a skúsim ho tiež.Zovšadiaľ počujem len same chváli:)
    veď aj tak už dlho hľadam ten správny:)
    pekná recenzia aj blog sa ti podaril:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej to je mile dakujem pekne a urcite ho vyskusaj oplati sa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)