GARNIER color sensation Blonde - TEST

Garnier color sensation blonde test, recenzia ...

Asi každá z nás ma občas pocit že musí niečo spraviť inak alebo zmeniť minimálne jednu vec.  Dobrá a kvalitná blond farba, o ktorú sa snažím už dlho, však nie je jednoduchá záležitosť. Priznávam sa, prešla som si obdobiami kedy by som sa kompletne prefarbila na niečo tmavé, aby ma nemuseli trápiť žlté odtiene ale blond je len blond.






V súčastnosti som bola s farbou spokojná, a keď som videla tu krásnu blond v reklame, potešila som sa.
 Tešila som sa kedy zájdem do obchodu a odskúšam novinku, ktorá vypadala dosť presvedčivo. Vybrala som si blond odtieň, odfarbujúci až do 6 odtieňov.






Pocit som mala super. Farba ma príjemnú žuvačkovú vôňu. Ale to je asi tak všetko. Výsledok môjho experimentu boli do žlta ofarbené korienky. Je ale pravda, ze moja originál farba je silno hneda, no čakala som viac. Na obrázku je vidno žlte vlasy tak neviem čo som si myslela :)



:)

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Ahoj, aké su tvoje osvedčené farby? myslím tu tvoju blond,lebo tá je krásna.
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj Evka pozri si tento post

    http://pillow-talk-with-me.blogspot.sk/2012/04/vlasy-moje-male-nevyhnutnosti.html


    .... tam je aj farba, ktoru som kedysi pouzivala ... + Lea Statford sampon, ktory je naozaj skvely a dokaze urobit taku krasnu blond farbu, ze budes urcite spokojna... stoji len okolo 6 eur ale neviem ci sa da kupit aj na slovensku ... keby som ti vsak mala poradit ta farba nie je priliz dobra pre vlasy velmi to nici aj ked je pravda ze zalezi na kvalite a farbe prirodzenych vlasov...
    ahoj a dakujem za koment :}

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)